22 Eylül 2015 Salı

Meram Konya Lisesi

Meram Konya Lisesi, Konya ilinin Meram ilçesinde yer almaktadır. Konya'daki en eski genel amaçlı lise olan Konya Meram Gazi Lisesi 1889 yılında Konya İdadisi adı ile eğitim öğretim hayatına başlamıştır. 1913 Eylülünde Konya İdadisi, Sultaniye çevrilerek Konya Sultanisi açılmış oldu. 1923 yılının Ekim ayının sonlarına doğru Konya Sultanisi adı kaldırılarak Konya Erkek Lisesi açılmıştır. Okul 1973-1974 öğretim yılında Konya Gazi Lisesi ismini almış olup 1998 yılına kadar bu isimle eğitim – öğretimini sürdürmüştür. 2005–2006 öğretim yılında Yabancı Dil Ağırlıklı Liselerin Anadolu Liselerine dönüştürülmesi nedeniyle okul, Konya Lisesi (Anadolu) ismiyle eğitim-öğretimine devam etmektedir.

Fotoğraf: Kasım OKTAY

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © 2014 - 2018 Nerede Ne Gezilir | Tasarım : By Blogger Templates
En Üste Çıkın